:-( بغض سنگی :-(

:-( بغض سنگی :-(

شعر-خاطره-دل نوشته
:-( بغض سنگی :-(

:-( بغض سنگی :-(

شعر-خاطره-دل نوشته

دریا ...


تلافی میکنی هر دم

منم میگم به تو دردم

به یادت گریه ها کردم

بگیر تو دستای سردم

به یادت آرزو کردم

که عشقت مال من باشه

به جز من هیچکس دیگه توی قلبت نباشه

لالایی دریا...

 

دریا ، چه اسم زیبایی ....

منو یاد صدای موجا میندازه

گوش کن ....

آرامش

کافیه چشماتو ببندی و به صداش گوش کنی ...

نسیم خنک ...

بوی دریا

حسش میکنم

چون عاشقشم

چون عشقمه

میخوام کنارش باشم

تا با صداش برام لالایی بخونه 

آروم بخوابم

چه لذتی داره وقتی با صدای لالایی دریا میخوابم ...
  

بخون دریا ، برام از ماهی و صیاد و موج و ساحلت دریا ...
بخون ... برام لالایی بخون تا خوابم ببره دریا ...

هیچ مطلق...


امروز ، خسته ام

فردا ، دل شکسته تر از هر روز

روزهایم ، به تاریکی میگذرد

عمرم  ، به  هیچ مطلق میگذرد .